پیشكسوتان و نخبگان قرآنی به مردم معرفی شوند
کد خبر: 3769883
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

پیشكسوتان و نخبگان قرآنی به مردم معرفی شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس خواستار معرفی پیشكسوتان و نخبگان قرآنی از طریق صدا و سیما به مردم شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمید موسوی، سرپرست تبلیغات اسلامی فارس امروز، 14 آذرماه در اولین نشست كمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان گفت: امسال بحث برپایی مراسم‌های دهه فجر حساسیت خاصی دارد چرا كه با ایام فاطمیه تقارن یافته است لذا باید برنامه‌های قرآنی در این ایام پررنگ‌تر برگزار شوند.
وی همچنین به سمپاشی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود: دشمنان تلاش می‌كنند تا این انقلاب 40 سالگی خود را نبیند اما بحمد الهی انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم همچنان مقتدر است و از سوی دیگر باید تلاش شود تا برنامه‌های دهه فجر با حضور گسترده مردم برگزار شود.
موسوی با یادآوری اینكه در ایام دهه فجر در سال گذشته كاروان قرآنی را به 10 شهرستان استان اعزام كردیم، گفت:‌ برای سال جاری پیشنهاد می‌شود كه به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، 40 محفل قرآنی، تجلیل از 40 نخبه و پیشكسوت قرآنی و غیره با همكاری دستگاه‌های مختلف برگزار شوند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه باید نخبگان و پیشكسوتان قرآنی را به مردم معرفی كنیم، از صدا و سیما خواست تا یكسری برنامه‌هایی را برای این كار تهیه كند.
وی در ادامه سخنان خود از برگزاری 25 كارگاه سبك زندگی اسلامی طی یكساله گذشته در این استان خبر داد و گفت: یك كارگاه سه روزه از منتخبان این كارگاه‌ها طی روزهای 26 تا 28 دی‌ماه جاری برگزار خواهد شد كه از منتخبان این كارگاه می‌توان 25 نفر را به عنوان مربیان دوره‌های سبك زندگی اسلامی انتخاب كرد.
موسوی اظهار كرد: می‌توان یكسری كارگاه‌های سبك زندگی اسلامی را حتی در خوابگاه‌های دانشجویی برگزار كنیم كه برای این كار خوب است از ظرفیت دانشجویان استفاده كنیم.
انتهای پیام

captcha