ظرفیت‌های قرآنی ارتش را فراموش نكنیم
کد خبر: 3769892
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

ظرفیت‌های قرآنی ارتش را فراموش نكنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دارالقران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس با یادآوری اینكه قاریان و حافظان متعددی در ارتش مشغول به خدمت هستند كه می‌توان از ظرفیت‌ آن‌ها استفاده كرد، گفت: ظرفیت‌های قرآنی ارتش را فراموش نكنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی زمانی، مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس امروز، 14 آذرماه در اولین نشست كمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان گفت: امسال ما سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن را در ارتش جمهوری اسلامی برگزار كردیم كه این نشان می‌دهد ارتش جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مباحث قرآنی روی آورده است.
وی با بیان اینكه این مسابقات هم در سطح پرسنل و هم برای خانواده‌های آنان هر ساله برگزار می‌شود، گفت: از آنجا كه قاریان و حافظان متعددی در ارتش جمهوری اسلامی مشغول به خدمت هستند، دستگاه‌های مختلف می‌توانند در برگزاری محافل قرآنی از ظرفیت آنان استفاده كنند.
زمانی با تأكید بر اینكه ظرفیت‌های قرآنی ارتش را فراموش نكنیم، گفت:‌ بنا داریم كه طی ایام دهه فجر امسال 40 محفل انس با قرآن را با استفاده قاریان و حافظان قرآن ارتش در استان فارس برگزار كنیم.
مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در فارس افزود: این محافل قرآنی در پادگان‌ها و رده‌های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین كوی‌های سازمانی ارتش برگزار خواهند شد.
زمانی با بیان اینكه این محافل قرآنی را به‌صورت مدون برگزار خواهیم كرد، افزود: در این محافل علاوه بر تلاوت آیات قرآنی، مباحثی پیرامون مفاهیم آیات تلاوت شده نیز مطرح خواهد شد.
انتهای پیام

captcha