نهضت تلاوت قرآن را در ایام دهه فجر راه‌اندازی كنیم
کد خبر: 3769901
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

نهضت تلاوت قرآن را در ایام دهه فجر راه‌اندازی كنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس پیشنهاد داد كه در ایام دهه فجر نهضت تلاوت قرآن راه‌اندازی شود و در آن هر شب یك سوره از آیات قرآن توسط اقشار مختلف مردم تلاوت شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس امروز، 14 آذرماه در اولین نشست كمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان پیشنهاد داد تا در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال یكسری جایگاه‌هایی برای اجرای گروه‌های تواشیح و برنامه‌های قرآنی تدارك دیده شود.
وی با بیان باید كاری كنیم كه اقشار مختلف مردم در برنامه‌های قرآنی ایام دهه فجر مشاركت داشته باشند، افزود: در این راستا می‌توان نهضت تلاوت قرآن را طی این ایام راه‌اندازی كنیم به این ترتیب كه هر شب یك سوره قرآن تلاوت شود و در شب 22 بهمن سوره فجر قرائت شود.
اسلامی در عین حال این نكته را یادآور شد كه چنین كاری نیز به تبلیغات گسترده در عرصه رسانه‌ها و فضای مجازی دارد كه باید از این ظرفیت استفاده بهینه كرد.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بیان اینكه نقش صدا و سیما در این زمینه بسیار مهم است، گفت: در بحث عفاف و حجاب نیز می‌توانیم مسابقه كتابخوانی حریم ریحانه را ویژه نوجوانان و جوانان برگزار كنیم.
انتهای پیام

captcha