ارزش‌های انقلاب سبب قدرت روزافزون نظام در جهان شده است
کد خبر: 3769985
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

ارزش‌های انقلاب سبب قدرت روزافزون نظام در جهان شده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ارزش‌های اسلامی این انقلاب موجب قدرت روزافزون تظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شده است.

ارزش‌های انقلاب سبب قدرت روزافزون نظام در جهان شده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 14 آذرماه در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان، گفت: دلیل اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران ارزش‌ها و آرمان‌های آسمانی و اسلامی آن است.
وی افزود: باید ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی ایران که خون‌های زیادی برای حفظ این ارزش‌ها ریخته شده است را به جوانان و نسل‎‌های جدید و آینده معرفی کنیم.
آیت‌الله علما اظهار کرد: ارزش‌های اسلامی این انقلاب است که سبب قدرت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شده است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با تکیه بر این ارزش‌ها است که امروز ایران در برابر ابرقدرت بزرگ جنگ یعنی آمریکا ایستاده است وگرنه قدرت نظامی ما و اقتصاد ما اصلا قابل قیاس با آن‌ها نیست و این مقاومت و ایستادگی قوت خود را از این ارزش‌ها دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: از تمام سختی‌های پیش‌رو و فشارها با اقتدار خواهیم گذشت و فراموش نکنیم روزهایی را که ارتش بعث عراق باحضور نیروهای نظامی از 50 کشور جهان تجهیزات مدرن و حمایت‌های گسترده همه قدرت‌های بزرگ جهان به این کشور حمله کردند و شکست خوردند.
آیت‌الله علما اظهار کرد: امروز وظیفه همه مسئولین و مردم است که از این نظام ارزشمند حراست کنند چرا که برای اینکه امروز به این نقطه از پیشرفت و استقلال و عزت برسیم خون‌های فراوانی ریخته شده است.
انتهای پیام

captcha