شیراز؛ میزبان جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت
کد خبر: 3770003
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

شیراز؛ میزبان جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

گروه فرهنگی ـ معاون هنری و سینمایی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه شیراز میزبان جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت است، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به شکل همزمان در ۵ استان کشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال شهرهای اصفهان، بوشهر، تبریز، ساری و شیراز، میزبان دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت خواهند بود تا علاقه‌مندان سینمای مستند در این شهرها، به‌صورت همزمان تماشاگر آثار منتخبی از جشنواره سینما حقیقت باشند.
رنجبر با بیان اینكه در شیراز نیز پردیس سینمایی گلستان اقدام به نمایش آثار این جشنواره می‌كند، گفت: این آثار در فاصله روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه جاری که دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت در پردیس سینمایی «چارسو» شهر تهران برگزار می‌شود، در استان‌های یادشده به نمایش عمومی گذاشته ‌می‌شوند.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان یادآور شد: در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت آثار فیلمسازان استان فارس هم رقابت دارند.
انتهای پیام

captcha