نمایشگاه محصولات الگوی نوین طرح توسعه‌ مشاغل خانگی افتتاح شد
کد خبر: 3770045
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
با حضور معاون استاندار و در جهاددانشگاهی استان ایلام

نمایشگاه محصولات الگوی نوین طرح توسعه‌ مشاغل خانگی افتتاح شد

گروه اجتماعی - نمایشگاه محصولات الگوی نوین طرح توسعه‌ مشاغل خانگی با حضور معاون استاندار ایلام در جهاددانشگاهی استان افتتاح شد.

نمایشگاه محصولات الگوی نوین طرح توسعه‌ی مشاغل خانگی افتتاح شد
به گزارش ایکنا از ایلام، دکتر ایوب درویشی، معاون اقتصادی استاندار امروز در حاشیه‌ی افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی یادآور اتصال مراکز آموزش عالی به کسب و کار و در نتیجه اهمیت محصولات دانش‌بنیان است.
سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز با اشاره به اهمیت کسب‌وکارهای کوچک گفت: در الگوی نوین مشاغل خانگی به به موضوع اتصال به بازار و شبکه‌سازی و برند سازی و ریسک‌پذیری پایین و بازگشت سریع سرمایه توجه کامل شده است.
وی با بیان اینکه هدف از این نمایشگاه معرفی مزیت‌های استان در زمینه‌ی مشاغل خانگی است، تصریح کرد: امیدواریم الگوی نوین مشاغل خانگی بتواند به اهداف تعیین شده‌ی خود برسد و تلاش‌های جهاددانشگاهی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حل مشکل بیکاری بینجامد.
در این نمایشگاه غرفه‌هایی مانند کارگاه گلیم نقش برجسته، پوشاک، عروسک دست بافت، تکثیر و پرورش زالو، تولید عسل طبیعی و کسب‌وکارهای نوپدید مانند ویراستاری، ترجمه و انیمیشن محصولات خود را پیش روی بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.
در این مراسم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل امور بانوان، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، مسئول بسیج علمی و فناوری ، معاون مدیرکل بهزیستی استان و دانشجویان و کارآفرینان حضور داشتند.
انتهای پیام
captcha