تخفیف 40 درصدی دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3770080
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

تخفیف 40 درصدی دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی-سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از تخفیف 40 درصدی دوره های آموزشی مراکز آموزش کوتاه مدت این نهاد به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

تخفیف 40 درصدی دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی به‌مناسبت روز دانشجو

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مریم یزدان پناه، سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی امروز ۱۵ آذرماه سال جاری درجمع خبرنگاران با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان از 16 آذر به مدت یک ماه می توانند جهت نام نویسی در دوره های آموزشی جهاددانشگاهی اقدام کنند و از تخفیف 40 درصدی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی جهاددانشگاهی گواهینامه معتبر اعطا می شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی توضیح داد: آموزش‌های جهاددانشگاهی با هدف تقویت منابع‌ انسانی متخصص و متناسب سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نيازهاي تخصصي‌ كشور بنیان نهاده شده تا در سایه آن کارآیی‌های لازم برای پذیرش و ایفای موثر وظایف اجتماعی و شغلی کسب گردد.

وی با اشاره به محورها و زمینه‌های اصلی آموزش در جهاددانشگاهی گفت: آموزش‌های‌ تخصصي پيشرفته، تخصصي‌‌ و آموزش‌هاي عمومي- مهارتي در زمینه های مختلف علوم انسانی، فنی مهندسی، پزشکی، هنر و ... ارائه می شود.

یزدان پناه ادامه داد: حوزه آموزش جهاددانشگاهی گسترده‌ترين و پيشرفته‌ترين شبكه آموزشي در سراسر كشور است که طراحي، تدوين و تصويب بيش از 700 عنوان دوره در 7 گروه آموزشي تخصصي از جمله اقدامات در این زمینه است.

وی به كارگيري فن‌آوري‌هاي آموزشي روز و برخورداري از سامانه يكپارچه آموزش‌هاي مجازي، توليد بسته‌هاي‌آموزشي تخصصي استاندارد در گروه‌هاي آموزشي مختلف، بومي‌سازي ‌‌مدل ‌آموزش‌هاي ‌بين‌المللي در ايران جايگزين شركت‌هاي خارجي، ارائه فعاليت‌هاي آموزشي دانش‌محور، مهارت محور، پژوهش‌محور، شغل محور و محصول محور، ارتباط با مراكز آموزش‌هاي بين‌المللي عالي و تخصصي پيشرفته و صدور گواهي مشترك را از قابلیت های این حوزه ذکر کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس نيازسنجي مستمر در سطح جامعه و دستگاه‌هاي اجرايي و تدوين دوره‌هاي جديد بر اساس نياز بازار كار در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: دانشجویان علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی این نهاد به مرکز آموزش تخصصی بجنورد به آدرس خیابان امیریه شمالی، کوچه شهید امامی 13 با شماره تماس 32223737، مرکز آموزش شیروان به آدرس خیابان امام رضا(ع)، درمانگاه صحت طبقه چهارم با شماره تماس 36346308 و مرکز آموزش اسفراین به آدرس خیابان طالقانی، نبش طالقانی 26 با شماره تماس 37226046 مراجعه کنند. 

انتهای پیام‌.   

 

captcha