تشییع پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی چابهار
کد خبر: 3770314
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

تشییع پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی چابهار

گروه اجتماعی - پیکرهای ستوان‌یکم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده، دو شهید حادثه تروریستی چابهار، روز گذشته بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و خاکسپاری شدند.

تشییع پیکر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پیکر ستوان‌یکم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده، دو شهید حادثه تروریستی چابهار، روز گذشته بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و خاکسپاری شد.
محمدهادی مرعشی، معاون امنیتی انتظامی استاندار، در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در حادثه روز پنجشنبه چابهار، انفجار بمب در خودرویی در نزدیکی مقر انتظامی سبب شهادت ستوان‌یکم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده و مجروح شدن 43 نفر شد.
وی با بیان اینکه شماری از مردم عادی از جمله زنان و کودکان معصوم و بی‌گناه نیز دچار جراحت شدند، افزود: تعداد زیادی از مجروحان حادثه به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده‌اند و تنها چند نفر دیگر در حال معالجه هستند که به زودی آن‌ها نیز مرخص و روانه منزل می‌شوند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار بیان کرد: در پیگیری‌های نیروی انتظامی و سیستم‌های اطلاعاتی سرنخ‌هایی به دست آمده است و به زودی موضوع روشن می‌شود.

انتهای پیام

captcha