افزودن 30 خط به سامانه گویای «ندای قرآن»
کد خبر: 3770360
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

افزودن 30 خط به سامانه گویای «ندای قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سامانه گویای «ندای قرآن» در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افزوده شدن سی خط دیگر، با 150 خط به مخاطبان خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ سامانه گویای «ندای قرآن» با شماره ۱۴۴ در سال ۱۳۸۰ با مدیریت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای خاوران راه‌اندازی شد و پس از این که فرهنگ‌سرای قرآن ایجاد شد، برنامه‌های قرآنی به صورت متمرکز به این فرهنگ‌سرا منتقل شد.

این سامانه به دلیل تأکید مخابرات تهران مبنی بر تغییرات و محدودیت‌ها در ارائه خدمات خط‌های سه رقمی در سال 1396 با شماره 1440 فعال است.
ارائه تلاوت‌های اساتید ایرانی و جهان اسلام و ترتیل قاریان داخلی و خارجی و ترجمه و تفسیر اساتید مختلف از جمله خدمات این سامانه بود که تاکنون با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: این سامانه در حال حاضر با 120 خط به علاقه‌مندان خدمت‌رسانی می‌کند.
علی‌اکبر توپچی با اشاره به اینکه تماس‌های روزانه استقبال مخاطبان را از این سامانه نشان می‌دهد، ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز سی خط دیگر به این خطوط اضافه می‌شود و در نهایت با 150 خط به مخاطبان خدمت‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha