مراسم تشییع پیرغلام ساروی برگزار شد
کد خبر: 3770372
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

مراسم تشییع پیرغلام ساروی برگزار شد

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع مرحوم حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی پیرغلام ساروی و پدر مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز، ۱۷ آذرماه در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

مراسم تشییع پیرغلام ساروی برگزار شد

به گزارش ایکنا از مازندران،حجت‌الاسلام حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در غم از دست دادن پدر بزرگوارش «حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی» پیرغلام شهرستان ساری به سوگ نشست.
به گزارش ایکنا، حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی، پدر حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران شب گذشته، 16 آذرماه بر اثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان ولایت ساری درگذشت.
مرحوم حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی از پیرغلامان امام حسین(ع) به شمار می‌رود که تمامی عمر باعزت خویش را به خادمی عزاداران و پیرغلامی سید و سالار شهیدان گذراند.
مراسم تشییع مرحوم حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی امروز، 17 آذرماه ساعت 9:30 در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار و پس از تشییع در روستای جناسم شهرستان میاندورود به خاک  سپرده می‌شود.
ایکنا مازندران درگذشت این پیرغلام عزیز را به فرزندان و بازماندگان تسلیت داشته و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارد. 
یادآور می‌شود، مراسم سومین روز درگذشت مرحوم حاج محمدتقی حیدری‌جناسمی روز دوشنبه، 19 آذرماه در مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای جناسم شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.
ایکنا مازندران درگذشت این پیرغلام حسینی را به فرزندان و بازماندگان تسلیت داشته و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارد.
انتهای پیام

captcha