سیزدهمین جشنواره «مدهامتان» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3770392
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

سیزدهمین جشنواره «مدهامتان» در قزوین برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در قزوین برگزار می‌شود.

سیزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در قزوین برگزار می شود

به گزارش ایکنا از قزوین، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور به‌منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب شرکت هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» را برگزار می‌کند.
این مسابقات در سنین 16 تا 30 سال در رشته قرائت (تحقیق) و حفظ کل ویژه خواهران و برادران و در مقطع سنی 7 تا 16 سال هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز 30، اذان، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات ویژه برادران و برای خواهران در این مقطع سنی هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز 30 و نقاشی آیات برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، ارسال اطلاعات موردنیاز به‌صورت مکتوب از طریق پست به دبیرخانه استان و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات «مدهامتان» www.modhammatan.com نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه قرآنی اقدام کنند.
ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه در پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات مدهامتان به آدرس www.modhammatan.com الزامی است و تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام و بارگذاری روی این سایت است.
ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد با ایجاد فضای رقابت سالم، آشنایی بیش‌ازپیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی برای تقویت فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و شناسایی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است.
علاقه‌مندان از 15 تا 30 آذرماه فرصت دارند تا در این مسابقه قرآنی ثبت‌نام کنند.
به گزارش ایکنا، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در قزوین 24 و 25 بهمن‌ماه در مسجد خاتم‌الانبیا قزوین برگزار می‌شود که برگزیدگان رشته‌های قرآنی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» راه می‌یابند.
انتهای پیام

captcha