آزمون پایانی طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3770394
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

آزمون پایانی طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - آزمون پایانی طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه توسط مرکز قرآنی گل نرگس برگزار شد.

آزمون دوره طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه برگزار شد

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری آزمون پایانی دوره طرح تربیت مربی قرآن کودک در کرمانشاه خبر داد و گفت: این آزمون عصر روز گذشته 16 آذر توسط مرکز قرآنی گل نرگس در شهر کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: ثبت‌نام این دوره از خردادماه سال‌جاری آغاز شد و در تیرماه آزمون ورودی این طرح با هدف تربیت مربیان متخصص قرآنی در حوزه کودک برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افراد مجاز به حضور در این طرح آموزشی تا آذرماه در کلاس‌های این دوره حضور داشتند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی در این راستا جامع‌ترین دوره تربیت معلم قرآن کودک در استان در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این طرح آموزشی توانایی تدریس قرآن، نماز و احادیث به روش‌های مختلف را فراگرفتند همچنین در این دوره آموزشی نکات روانشناسی ارتباط با کودک و مهارت‌های زندگی به مربیان با طرح روش‌های علمی انتقال داده شد.
وی افزود: 60 مربی در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از کسب حد نصاب نمره گواهی‌نامه معتبر به آن‌ها اعطا می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: تسلط به کتاب روخوانی و روان‌خوانی در سطح کتاب نور استاد موسوی بلده و تسلط بر فصیح‌خوانی قرآن از شروط ثبت‌نام برای پذیرش در این دوره بود.
انتهای پیام

captcha