دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت برگزار می‌شود
کد خبر: 3770400
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «ظرفیت‌ها، چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران» در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «ظرفیت‌ها، چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران» در تاریخ پنج‌شنبه، ۲۲ آذرماه سال جاری، در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه کنگره، حدود ۹۳۰ اثر کلی در بخش‌های مختلف به این دبیرخانه ارسال شده که آمار آثار رسیده و آثار پذیرفته شده به شرح زیر است:

مقالات علمی: تعداد آثار رسیده، ۶۴۵ مقاله؛ تعداد آثار پذیرفته شده، ۴۱۵ مقاله (از این تعداد، ۲۲۳ مقاله برای ارائه پوستری و ۴۲ مقاله برای ارائه شفاهی برگزیده شده است).

آثار ادبی: در این بخش نیز تعداد آثار رسیده، ۲۰۰ اثر؛ تعداد آثار پذیرفته شده، ۲۴ اثر برای چاپ در مجموعه آثار کنگره (از این تعداد، ۷ اثر برای ارائه شفاهی برگزیده شده است).

فعالیت مستمر دانشجویی: در این بخش نیز تعداد آثار رسیده، ۱۵ اثر؛ تعداد آثار برگزیده شده، ۲ اثر است و فهرست فعالیت‌های مستمر دانشجویی پذیرفته شده در این کنگره نیز از طریق سایت یاد شده در دسترس قرار دارد.

آثار تصویری، وب نویسی و شبکه‌های اجتماعی: تعداد آثار رسیده، ۷۰ اثر؛ تعداد آثار برگزیده شده، ۴ اثر.

همچنین حدود ۱۵۰۰ پایان‌نامه توسط کمیته علمی کنگره، برای «هفتمین فراخوان انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» مورد بررسی قرار گرفته که در آخر، سه اثر جهت ارائه در دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت برگزیده شده است.

انتهای پیام

captcha