تشکیل هیئت مجمع خیرین پیشکسوتان نیروی انتظامی لرستان
کد خبر: 3770445
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

تشکیل هیئت مجمع خیرین پیشکسوتان نیروی انتظامی لرستان

گروه فرهنگی ـ فرمانده انتظامی لرستان اولین اولویت مأموریتی نیروی انتظامی را توسعه بصیرت دانست و با اشاره به تشکیل هیئت مجمع خیرین پیشکسوتان نیروی انتظامی لرستان، اظهار کرد: یکی از اهداف دشمن از نفوذ بحث عفت‌زدایی است.

تشکیل هیئت مجمع خیرین پیشکسوتان نیروی انتظامی لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان امروز شنبه، ۱۷ آذر در آیین افتتاحیه دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی لرستان، اظهارکرد: این دوره هر سال با هدف تقویت بصیرت در نیروی انتظامی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری همواره بر نفوذ دشمن تاکید دارد، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های فرایندی شدن اهداف سلطه نفوذ و بویژه نفوذ فرهنگی است.
مهدیان‌نسب اولین تاثیر نفوذ را تاثیر بر باورها و اعتقادات دینی و مذهبی برشمرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی معاند و تشویش اذهان عمومی ابزار نفوذ دشمن است.
فرماندهی انتظامی لرستان دفاع نرم را یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: دوره بصیرت بهترین امر در جهت تقویت به معروف و نهی از منکر است.
وی امر به معروف و نهی از منکر را دفاع نرم در مقابل رذیلت دانست و ادامه داد: دوره بصیرت برای خودمراقبتی و استقامت در میدان است.
مهدیان‌نسب با ذکر این مطلب که ۴۰ سال استقامت ملت ایران در برابر دشمنان، نشان از بصیرت است، اضافه کرد: افراد شرکت کننده در این دوره مطالب خود را به رده‌های مربوطه منتقل کنند.

فرمانده انتظامی لرستان اولین اولویت ماموریتی نیروی انتظامی را توسعه بصیرت دانست و با اشاره به تشکیل هیئت مجمع خیرین پیشکسوتان نیروی انتظامی لرستان، تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن از نفوذ بحث عفت‌زدایی است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امر به معروف و نهی از منکر برای توانمندسازی نیروی انتظامی تشکیل شده است، اضافه کرد: انتظار ما ورود بهتر و بیشتر حوزه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام

captcha