۴۸ زن فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند
کد خبر: 3770502
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

۴۸ زن فعال اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت زنان مغفول مانده است، گفت: ۴۸ زن فعال اقتصادی در استان داریم.

۴۸ زن فعال اقتصادی در کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از تسنیم، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 آذرماه اظهار کرد: جامعه زنان این استان 48 فعال اقتصادی، 85 دهیار، 3 عضو شورا شهر، یک سرپرست فرمانداری، 26 خبرنگار، یک مدیرکل، 8300 نخبه ورزشی، 90 هیئت علمی و 4 معاون مدیرکل دارند.
وی عنوان کرد: در دوره مدیریت علی محمد احمدی استاندار به زنان در حوزه مدیریت‌ها نگاه ویژه شد در حالی قبل از این مورد بی مهری قرار گرفته بودند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از برنامه‌های در دستور کار دولت استفاده از ظرفیت زنان بوده که امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده دفتر امور بانوان و همچنین نگاه ویژه نماینده عالی دولت در استان شاهد افزایش مدیریت‌ جامعه زنان در سطح ادارات در رده‌های مختلف باشیم.
صفایی‌نیا بیان کرد: سپردن 30 مسئولیت‌در حوزه کارشناسی ادارات به جامعه زنان از برنامه‌های اولویت‌ دار دولت تدبیر و امید بوده که امیدوارم با هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها این مهم محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان با تعاونی‌های زنان و همچنین اشخاص حقیقی که بنای ایجاد طرح‌های تولیدی و اشتغازا دارند نهایت همکاری را داشتنه باشند و به نوعی آنان را باور کنند.
انتهای پیام

captcha