برگزاری کارگاه آموزشی «احکام و اخلاق» در روستاهای بجنورد
کد خبر: 3770549
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

برگزاری کارگاه آموزشی «احکام و اخلاق» در روستاهای بجنورد

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: کارگاه‌های آموزشی «احکام و اخلاق» در رده‌های سنی مختلف، توسط روحانیون مستقر و پاره‌وقت این شهرستان درحال برگزاری است.

برگزاری کارگاه آموزشی« احکام و اخلاق» در روستاهای شهرستان بجنورد

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه اخلاق، یکی از مسائل مهمی است که در زندگی بشر نقش اساسی و تعیین کننده دارد، اظهار کرد: این موضوع در اسلام جایگاه ویژه‏ای دارد و در حقیقت یکی از ارکان تشکیل دهنده دین بوده و بی شک، آسایش دنیا و آخرت، در سایه اخلاق نیک، تحقق می‏یابد.
وی افزود: دوران نوجوانی و جوانی از حساس ترین زمان‌های عمر انسان است زیرا جوان با مسائل مختلف روبرو شده و اگر اعتماد به نفس لازم را برای مواجهه با مسائل و مشکلات پیش رو را نداشته باشد ممکن است دچار آسیب و سرخوردگی شود، بنابراین برخورداری از اخلاق حسنه در دوران جوانی سبب افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در همه عرصه های فردی و اجتماعی شده و زمینه های رشد نسل آینده را فراهم کند.
هدایتی با مهم برشمردن آموزش‌های فرهنگی در جامعه، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در روستاها سهم زیادی در کاهش و جلوگیری از بروزآسیب‌های فرهنگی دارد، بنابراین روحانیون مستقرو پاره وقت، اهتمام ویژه ای در برگزاری این کارگاه های آموزشی دارند.
وی برگزاری کارگاه آموزشی احکام و اخلاق در روستای ارکان بجنورد از جمله اقدامات آموزشی در حوزه نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان برشمرد.
انتهای پیام

captcha