راهیابی 52 ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره‌ ایده‌های برتر
کد خبر: 3770665
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

راهیابی 52 ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره‌ ایده‌های برتر

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از راهیابی 52 ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره‌ ایده‌های برتر در استان خبر داد.

راهیابی 52 ایده به مرحله پیش داوری سومین جشنواره‌ ایده‌های برتر

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان امروز، 17 آذرماه در دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و سومین ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری سال ۹۷ که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سومین جشنواره ایده‌های برتر به همت جهاددانشگاهی و با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز رشد و دستگاه‌های اجرایی استان 25 آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: تاکنون جلسات داخلی و جلسه‌ای تخصصی نیز با حضور مدیران علمی و پژوهشی و مدیران مراکز رشد استان در خصوص برنامه‌های این جشنواره برگزار شده است.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه در هفته جاری هم ایده‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، پیش داوری می‌شوند، عنوان کرد: 52 ایده در حال حاضر نهایی شده است که به مرحله پیش داوری راه می‌یابند.
وی به اهمیت داوری این ایده‌ها پرداخت و اعلام کرد: داوری ایده‌ها توسط افراد متخصص و مورد تایید پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان در هفته جاری انجام خواهد شد.
سهراب‌نژاد بیان کرد: ایده‌پردازان در محورهای کشاورزی، فناوری اطلاعات، فنی مهندسی و گیاهان دارویی ایده‌های خود را در این جشنواره ارائه خواهند داد.
وی ادامه داد: در هر محور در صورت دارا بودن شرایط لازم، سه ایده برتر معرفی و تجلیل می‌شوند و علاوه بر این، ایده‌های برتر هم در مراکز رشد استان جذب خواهند شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان یادآور شد: همچنین ایده‌های برتر این جشنواره به جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در ۲۸ آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود، معرفی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام

captcha