احیای تفکر بسیجی یکی از اهداف جامعه دانشگاهی باشد
کد خبر: 3770691
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی:

احیای تفکر بسیجی یکی از اهداف جامعه دانشگاهی باشد

گروه فرهنگی - سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: یکی از اهداف جامعه دانشگاهی باید احیای تفکر بسیجی باشد، اگر در جامعه دانشگاهی تفکر بسیجی فراگیر شود جامعه نیز به این سمت و سو حرکت خواهد کرد.

یکی از اهداف جامعه دانشگاهی باید احیای تفکر بسیجی باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: دانشجویان در ایران اسلامی نماد فرصت شناسی و عمل به موقع هستند و این را در برهه مختلف زمان نشان داده‌اند. یکی از نمونه‌های بارز و شناخته شده در تاریخ انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی است که امام رحمت الله علیه آن را انقلاب دوم نامیدند.
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی تصریح کرد: در زمانی که جنگ تحمیلی رخ داد علاوه مردم عادی قشر دانشجو نیز در هشت سال دفاع مقدس جبهه حق علیه باطل حضور داشتند و با نثار خون خود نشان دادند که در بزنگاه‌های مختلف حضور به موقع دارند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی ابراز کرد: از آنجا که همه اقشار جامعه دانشجویان را نخبگان جامعه می‌دانند دانشجو نبض فکری جامعه است و باید نماد کوشش و دانش‌طلبی باشد. یکی از اهداف جامعه دانشگاهی باید احیای تفکر بسیجی باشد. اگر در جامعه دانشگاهی تفکر بسیجی فراگیر شود جامعه نیز به این سمت و سو حرکت خواهد کرد.
وی بیان کرد: یکی از درد‌های جامعه دانشگاهی امروز ما مدرک‌گرایی است که متأسفانه در جامعه دانشگاهی رسوخ کرده است. دانشجو باید بیش از آنکه به‌دنبال مدرک دانشگاهی باشد باید به‌دنبال کسب علم باشد تا جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی در پایان گفت: هزینه‌های زیادی صورت گرفته است و شرایط فراهم شده تا یک دانشجو به تحصیل علم بپردازید؛ چرا که آینده نظام و کشور نیازمند این گروه است تا در جایی به یاری آن بشتابند. همه باید امیدوار به آینده باشیم و بدانیم که آینده از آن نظام اسلامی ماست.
انتهای پیام

captcha