ارتباط با مخاطب نقطه قوت جشنواره‌های رضوی است
کد خبر: 3770706
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

ارتباط با مخاطب نقطه قوت جشنواره‌های رضوی است

گروه فرهنگی - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌شود سال جاری جشنواره‌ای مخاطب‌پسند و مردمی در راستای ترویج فرهنگ رضوی در استان برگزار شود، ضمن اینکه ارتباط با مخاطب نقطه قوت جشنواره‌های رضوی است.

تلاش برای اجرای برنامه‌های مخاطب پسند در جشنواره رضوی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۱۷ آذرماه در نشست اتاق فکر جشنواره رضوی، اظهار کرد: آنچه مسلم است، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری رضوی در سال‌های گذشته موجب تحرک و پویایی معنوی در جامعه شده است.
وی با اشاره به تغییر و چرخشی بودن جشنواره‌های ملی رضوی در استان، افزود: چرخشی بودن جشنواره رضوی تنوع ایجاد می‌کند، اما نباید موجب پایین آمدن کیفیت این جشنواره مهم شود.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره باید با اهداف رضوی برگزار شود، اضافه رد: سیاست بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) پویایی ذهن مخاطب در راستای ترویج فرهنگ رضوی و جامعه است.
پیرسبزی یادآور شد: تلاش خواهد شد در سال جاری جشنواره‌ای مخاطب پسند و مردمی در راستای ترویج فرهنگ رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
انتهای پیام

captcha