‌جوانان به دانش استفاده کاربردی از فضای مجازی مجهز شوند
کد خبر: 3770746
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

‌جوانان به دانش استفاده کاربردی از فضای مجازی مجهز شوند

گروه اجتماعی ـ امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: مجهز بودن نوجوانان و جوانان به دانش روز به‌ویژه استفاده کاربردی از فضای مجازی در علوم مختلف ضروری است.

مجهز بودن جوانان به دانش استفاده کاربردی از فضای مجازی ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام اصغر جدایی، امام جمعه شهرستان بیل‌سوار روز گذشته، ۱۷ آذرماه در ‌بازدید از خانه فرهنگ دیجیتال مسجد مصلی این شهرستان ‌گفت: مجهز بودن نوجوانان و جوانان به دانش روز به‌ویژه استفاده کاربردی از فضای مجازی در علوم مختلف ضروری است.
وی اظهار کرد: زمینه ایجاد فضایی با اینترنت پاک نیاز نوجوانان و جوانان است که در جوار مساجد بتوانند فعالیت‌های علمی و تخصصی داشته باشند.
جدایی با اشاره به اهمیت ترویج بیش از پیش جوانان برای استفاده از فضای مجازی، گفت: خانه فرهنگ دیجیتال کانون‌های مساجد مامن تربیت نسل پاک و آشنا به فضای مجازی است.
‌جدایی‌ ادامه داد: دشمنان فقط بعد منفی استفاده از فضای مجازی را در بین جوانان برای ایجاد انحراف در آن‌ها را تقویت و تبلیغ می‌کنند، اما باید این آمادگی را در جوانان ایجاد کنیم تا بتوانند از ظرفیت‌های عظیم فضای مجازی در راه علم‌آموزی به کار گیرند.
وی با اشاره به اینکه زمینه مناسب استفاده از فضای مجازی را باید همگانی کرد تا شاهد رشد علمی و فناوری در جامعه باشیم، بیان کرد: فعالیت کانون‌های مساجد در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی بسیار خوب است و در زمینه توسعه خانه‌های فرهنگ دیجیتال نیز برنامه ریزی‌های بیشتری باید داشته باشند.
انتهای پیام

captcha