برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مدارس علمیه خوزستان
کد خبر: 3770767
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مدارس علمیه خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان گفت: کرسی‌های تلاوت در تمام مدارس علمیه استان در حال اجرا است و با استقبال خوب طلاب مواجه شده است.

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مدارس علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام امیر سیاحی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت در تمام مدارس علمیه استان در حال اجرا است و با استقبال خوب طلبه‌ها مواجه شده است.

وی اظهار کرد: این کرسی‌های تلاوت، محافل قرآنی هستند که با دعوت از قاریان مطرح حوزه و بعضاً قاریان غیر حوزوی برنامه ریزی می‌شوند. این کرسی‌های تلاوت قرآن به تناسب برنامه حوزه‌های علمیه سطح استان به صورت هفتگی و بعضاً ماهانه برگزار می‌شوند.

سیاحی ادامه داد: علاوه بر آن، طرحی به نام آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن بر اساس یک کتاب سه جلدی در حوزه‌های علمیه استان در حال اجرا است. این طرح در فصل تابستان با شرکت طلاب سه مدرسه علمیه در اهواز اجرا شد و بنا است در طول سال تحصیلی در سطح 13 مدرسه علمیه استان اجرا شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: همچنین دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم نیز ویژه استادان قرآن حوزه دی‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha