۲۰۰ مددجوی اردکانی در مسابقات قرآن شرکت کردند
کد خبر: 3770776
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

۲۰۰ مددجوی اردکانی در مسابقات قرآن شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی - دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان زندان اردکان طی سه روز در سالن آمفی‌تئاتر این زندان برگزار شد.

200 مددجوی اردکانی در مسابقات قرآن شرکت کردند

به گزارش ایکنا از یزد، دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه زندانیان از سوی واحد فرهنگی زندان اردکان و مطابق با تقویم آموزشی و همچنین دستورالعمل سازمانی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان طی سه روز در سالن آمفی تئاتر زندان اردکان و با حضور داوران شهرستان برگزار شد.
حسن مددی مقدم، رئیس زندان شهرستان اردکان در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: با توجه به تأکیدات مدیرکل محترم زندان های یزد در رابطه با ایجاد فضاها و محفل‌های قرآنی و از آنجا که قرآن به عنوان اولین مؤلفه آموزشی در زندان ها محسوب می شود و تأثیر آن به وضوح در اخلاق و رفتار زندانیان مشاهده شده است، هر ساله مسابقات قرآن نیز طی دو نوبت با حضور پرشور نادمین برگزار می‌شود که همین امر موجب تقویت وانگیزه برای گسترش بیش از پیش برنامه‌های قرآنی می‌شود.
یادآور می‌شود دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر و اذان به مدت سه روز برگزار و در آیین اختتامیه که 17 آذرماه برگزار شد، به نفرات اول تا سوم هر رشته علاوه بر اعطای گواهینامه معتبر، جوائزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام

captcha