ارسال ۲۰۰ اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه
کد خبر: 3770804
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

ارسال ۲۰۰ اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

گروه فرهنگی - تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه ارسال شده و ۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

ارسال 200 اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هشت محور در قالب عکس، موشن‌گرافی، خبر، گزارش، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم‌نامه‌نویسی، یادداشت و سرمقاله برگزار می‌شود.
این جشنواره در استان کرمانشاه با استقبال روبه‌رو شده و تاکنون بیش از 200 اثر در محورهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره است.
جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و آثار برگزیده جشنواره در سطح استانی به مرحله کشوری راه می‌یابد.
معاونت اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص)، معاونت علمی پژوهشی سپاه نبی‌اکرم(ص)، نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شرکت آبفا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت مخابرات، بانک رفاه کارگران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از حامیان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال 97 در استان هستند.
علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود به این جشنواره می‌توانند از ایمیل جشنواره jashnvarehresaneh@gmil.com و یا آیدی @jashnvarehresaneh استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha