بررسی «فرهنگ زندگی و مسائل روان شناختی» با محور تعالی خانواده
کد خبر: 3770828
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

بررسی «فرهنگ زندگی و مسائل روان شناختی» با محور تعالی خانواده

گروه جامعه ــ برای ارسال مقالات به همایش فرهنگ زندگی و مسائل روان‌شناختی با تأکید بر تحکیم و تعالی خانواده تا 20 دی‌ماه‌ سال جاری، فرصت وجود دارد.

به گزارش ایکنا؛ دومین همایش فرهنگ زندگی و مسائل روان‌شناختی با تأکید بر تحکیم و تعالی خانواده با هدف تبیین دیدگاه اسلام در خصوص اهمیت، جایگاه و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی، معرفی شاخص‌های خانواده سالم، پاک و متعالی، ارائه راهکارهای تشکیل، تحکیم و تعالی نهاد خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به این همایش که 24 بهمن‌ماه سال جاری، از سوی پژوهشکده انوارطاها به عنوان نهادی حوزوی با همکاری دانشگاه پیام نور و سایر مراکز حوزوی و دانشگاهی، برگزار می‌شود، تا 20 دی‌ماه‌ سال جاری، فرصت دارند.

از جمله محورهای اصلی این همایش بررسی ارتباط روانشناسی با موضوعاتی همچون؛ چالش‌های زندگی، خانواده، سبک زندگی، زن، معنویت، آموزش و پرورش، کار و جامعه سالم است.

برای دومین همایش فرهنگ زندگی و مسائل روان‌شناختی محورهای ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است که می‌توان از «مبانی و اصول خانواده از دیدگاه اسلامی و روان‌شناسی»، «شاخص‌ها و الگوهای خانواده سالم، متعادل و متعال»، «تربیت دینی و تعمیق ارزش‌های اسلامی در خانواده»، «آسیب شناسی خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن» و «نقش نظام اسلامی در توانمندسازی، تحکیم و تعالی خانواده» نام برد.

انتهای پیام

captcha