شکاف بین کشورهای اسلامی؛ مهمترین هدف دشمن در سال‌های اخیر
کد خبر: 3770860
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

شکاف بین کشورهای اسلامی؛ مهمترین هدف دشمن در سال‌های اخیر

گروه اجتماعی- معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل شکاف بین کشورهای اسلامی را از مهمترین اهداف دشمنان طی سال‌های اخیر دانست و افزود: آنها در این سال‌ها توطئه‌های بسیاری را در منطقه انجام داده تا به اهداف شومشان دست یابند.

راهپیمایی اربعین حسینی رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است

به گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی حیدری، معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل شب گذشته، 17 آذر در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اربعین حسینی استان یزد اظهار کرد: کنگره اربعین کار بزرگ و شایسته‌ای بود و به شکلی برگزار شد که دشمنان اسلام و انقلاب حتی به آن اشاره هم نکردند که یک مسئله طبیعی است.
معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی یک رزمایش بزرگ پدافند غیرعامل است گفت: هدف پدافند غیرعامل مصون‌سازی کشور و بزرگترین ظرفیت برای مصون‌سازی کشور راهپیمایی اربعین حسینی است که یک مانور بسیار خوب در این راستا محسوب می‌شود.
حیدری با اشاره به اینکه حرکت حماسی اربعین حسینی تاب‌آوری ما را ارتقا می‌دهد گفت: دشمنان برداشت مادی دارند و نمی‌دانند که زوار با چه عشقی قدم در راه پیاده روی اربعین می‌گذارند.
معاون بسیج امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: موکب‌داران در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی آنچنان با عشق فعالیت می‌کنند که دشمن حتی تصوری هم از چنین همدلی و همراهی ندارد.
وی شکاف بین کشورهای اسلامی را از مهمترین اهداف دشمنان طی سال‌های اخیر دانست و افزود: آنها در این سال‌ها توطئه‌های بسیاری را در منطقه انجام داده و می‌دهند تا به اهداف شومشان دست یابند.
حیدری با بیان اینکه الگوگیری از نهضت امام حسین (ع) جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) سبب شده است که ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کند و حفظ شود.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، طالبی سرپرست استانداری یزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، امیر مرادی مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، محمدصادق طهماسبی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر ستاد اربعین حسینی استان، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، از ‌فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha