۸۹ خانه عالم در آذربایجان غربی فعالیت دارند
کد خبر: 3770861
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

۸۹ خانه عالم در آذربایجان غربی فعالیت دارند

گروه اجتماعی - مسئول امور حقوقی و املاک تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه ۸۹ خانه عالم در استان فعالیت دارند، گفت: خوی با ۱۴ خانه عالم، ارومیه ۱۳ خانه و سلماس و نقده هرکدام با ۹ خانه بیشترین تعداد خانه عالم را در استان دارا هستند.

89 خانه عالم در آذربایجان غربی فعالیت دارند

حجت محمدپور، مسئول امور حقوقی و املاک تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تا پایان سال 96 تعداد 89 خانه عالم در استان به ثبت رسیده است، افزود: خانه‌های عالم یکی از مراکز نشر فرهنگ اسلامی بوده که در مناطق مختلف روستایی استان سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی می‌شود.
وی ادامه داد: خوی با تعداد 14 خانه، دارای بیشترین تعداد خانه عالم در استان بوده و پس از آن ارومیه با 13، سلماس و نقده هر کدام با 9 خانه در رده‌های بعدی قرار دارند و همچنین 8 خانه عالم در چالدران و ماکو، میاندوآب و شاهین‌دژ هرکدام 7 خانه عالم، 3 خانه عالم در چایپاره و پلدشت و 2 خانه نیز شهرستان شوط واقع شده است.
محمدپور افزود: در حال حاضر 102 روحانی مستقر در خانه‌های عالم استان حضور دارند که این روحانیان با حضور فعال خود در روستاها، مردم را از مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی روز آگاه کرده و آن‌ها را در حل مسائل و مشکلاتشان یاری می‌رسانند.
انتهای پیام

captcha