ویژه‌برنامه‌‌ هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
کد خبر: 3770906
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

ویژه‌برنامه‌‌ هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

گروه جامعه ــ دهمین ویژه‌برنامه‌ هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «مسیر زندگی، پژوهش- مقصد، یافتن» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به‌نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران، میزبان ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش با شعار «مسیر زندگی، پژوهش- مقصد، یافتن» در روز چهارشنبه ۲۱ آذر است.
 
بر این اساس، معرفی آثار برتر و قدردانی از صاحبان آثار سال ۱۳۹۷ بخشی از این ویژه برنامه است که با حضور معاون فرهنگی، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان آموزش و پژوهش سراسر کشور کانون برگزار می‌شود. بخش دیگری از برنامه‌های نوبت صبح که از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود، سخنرانی جاوید سرایی درباره‌ «ویژگی‌های پژوهش‌های کاربردی» خواهد بود.

پژوهش‌گران سراسر کشور از ساعت ۱۴ تا ۱۷ نیز میزبان رویا پورنقی در کارگاهی با عنوان «راهکار‌های تربیت و توانمندسازی پژوهش‌گران» هستند. همچنین ارایه کتاب چکیده آثار برگزیده دهمین ویژه‌برنامه پژوهش در همین روز صورت خواهد گرفت. علاقه‌مندان در هفته‌ پژوهش می‌توانند از نمایشگاهی که در نگارخانه‌ آفتاب که از ۲۱ تا ۳۰ آذر برپاست دیدن کنند.
 
این نمایشگاه شامل مقاله‌ها، اقدام‌پژوهی‌ها و طرح‌ها و پایان‌نامه‌های برتر سال ۱۳۹۷، تشریح فرآیند اقدام‌پژوهی از گذشته تا به‌حال، آثار برتر ویژه‌برنامه‌های پژوهش سال‌های گذشته، ارزش‌یابی‌های جشنواره‌های گذشته و معرفی بانک‌های اطلاعاتی و معرفی کتاب‌های پژوهشی است.
 
انتهای پیام
captcha