هنرمند کردستانی به ‌بخش پایانی جشنواره ‌«سوره» راه یافت
کد خبر: 3770943
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

هنرمند کردستانی به ‌بخش پایانی جشنواره ‌«سوره» راه یافت

گروه فرهنگی ـ میدیا حسنی، هنرمند جوان عضو کانون شعر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به بخش پایانی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره راه پیدا کرد.

میدیا حسینی به بخش پایانی جشنواره شعر و داستان «سوره» راه یافت

به گزارش ایکنا از کردستان، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره اثر میدیا حسنی، از شاعران جوان عضو کانون شعر حوزه هنری از میان 772 اثر ارسال شده در بخش شعر این دوره از جشنواره به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرده است.
براساس این گزارش؛ بازخوانی آثار ارسال شده در بخش شعر را آقایان سیدرسول پیره، حسین غفاری و سیدجواد شرافت برعهده داشته‌اند که پس از بازخوانی 479 اثر شعر کلاسیک، 67 اثر ترانه، 188 اثر شعر نو(نیمایی و آزاد)، 38 اثر در بخش ویژه(مدح پیامبر(ص) و وحدت) آثار راه‌یافته به مرحله نهایی و رقابتی را انتخاب و معرفی کرده‌اند.
شانزدهیمن دوره جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره 19 لغایت 22 آذرماه 97 به میزبانی حوزه هنری استان گیلان در شهر رشت با دبیری محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمد‌رضا شرفی خبوشان در بخش داستان برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، برگزاری کارگاه‌های ویژه و تخصصی شعر و داستان، در کنار جوایز ویژه و امتیازهای درنظر گرفته شده به برگزیدگان در زمینه چاپ آثار و همچنین پایین آمدن رده سنی از 30 سال به 25 سال از ویژگی‌های این دوره از جشنواره شعر و داستان جوان سوره است.
انتهای پیام

captcha