اعلام فراخوان پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال در کردستان
کد خبر: 3770952
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

اعلام فراخوان پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال در کردستان

گروه فرهنگی - دبیرخانه پانزدهمین جشنواره «پژوهش فرهنگی سال» از مراکز علمی و پژوهشی، پژوهشگران و صاحب نظران داخلی و خارجی دعوت به ارسال اثر پژوهشی کرد.

اعلام فراخوان پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزه فرهنگ هنر و ارتباطات، پانزدهمین جشنواره «پژوهش فرهنگی سال» را برگزار و از پژوهشگران برتر حوزه فرهنگ وهنر تقدیر می کند.
این پژوهشگاه طی فراخوان جشنواره از مراکز علمی و پژوهشی، پژوهشگران و صاحب نظران داخلی و خارجی دعوت کرد چنانچه پژوهشی در یکی از محورهای فراخوان در فاصله زمانی ١٣٩٥ تا ١٣٩٧ انجام داده اند، یک نسخه آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
آثار پژوهشی می‌توانند در قالب طرح پژوهشی، پایان‌نامه(کارشناسی ارشد و دکتری) و کتاب (برگرفته از طرح پژوهشی) باشند.
محورهای آثار پژوهشی ارسال شده براساس فراخوان دبیرخانه به این ترتیب اعلام شد: مطالعات دین، آئین‌ها و مناسک؛ ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین؛ مطالعات هنری؛ سیاستگذاری فرهنگی؛ مطالعات رسانه؛ صنایع فرهنگی و رسانه ای؛ ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان؛ ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش و ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان.
براساس این فراخوان، پژوهشگران داخلی و خارجی، تا پایان آذر ۱۳۹۷ فرصت دارند تا آثار پژوهشی خود را در حوزه فرهنگ، هنر و ارتباطات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال در تاریخ ٢٨ بهمن ٩٧ در استان تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، پایین‌تر از میدان ولی‌عصر(عج)، خیابان دمشق، شماره ۹، کدپستی ۱۴۱۶۷۸۳۸۴۱؛ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha