تیپ ۴۸ سپاه فتح برای همکاری با جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد اعلام آمادگی کرد
کد خبر: 3770971
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

تیپ ۴۸ سپاه فتح برای همکاری با جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد اعلام آمادگی کرد

گروه اجتماعی ـ نشست مشترک فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست جهاددانشگاهی این استان برگزار شد و جهت همکاری دوجانبه اعلام آمادگی کردند.

تیپ 48 سپاه فتح جهت همکاری با جهاددانشگاهی کهگیلویه‌ وبویراحمد اعلام آمادگی کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن حکمتیان راز، فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 18 آذرماه در این نشست گفت: با تمام توان آماده همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه‌های مورد نیاز هستیم.
وی افزود: تیپ 48 فتح یکی از یادگاران ماندگار دوران دفاع مقدس است که رشادتهای این تیپ در این خطه از کشورمان در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس ازجمله پد خندق، کربلای 5 و و والفجر 8 زبان‌زد عام و خاص است.
همچنین، سیدمحمد قائم کاظمی بیدک، سرپرست جهادانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی عمومی غیردولتی است که در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال فعالیت دارد.
وی افزود: این نهاد دارای یک مرکز علمی ـ کاربردی است که دوره‌های بلند مدت و یک مرکز آموزش کوتاه مدت که دوره‌های کوتاه مدت و ضمن خدمت را با اعطای گواهینامه معتبر برای کارآموزان آزاد و کارکنان دولت و خانواده‌هایشان انجام می دهد.
سرپرست جهادانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این نهاد در راستای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان و خلاء‌های موجود استان از جمله پزشکی، گیاهان دارویی، تحقیق و پژوهش، درمان ناباروری، فرآوری عسل، سرطان پستان و احیاء و بازطراحی دست بافتهای داری گام‌هایی برداشته و برنامه توسعه ای نیز داریم.
کاظمی بیدک بیان کرد: در حوزه فرهنگی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و مرکز افکارسنجی ایسپا را داریم که در حال فعالیت هستند، ضمن اینکه می‌تواینم دوره‌های آموزشی مورد نیاز هر دستگاه و سازمانی را برگزار کنیم.
انتهای پیام

captcha