تلاش برای برپایی نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت
کد خبر: 3770995
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
حقیقت مطرح كرد:

تلاش برای برپایی نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت

گروه اجتماعی ـ مشاور عالی سلامت گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور گفت: به دنبال برپایی نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت با نگاه به توسعه صنعت توریسم درمانی هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، امید حقیقت، مشاور عالی سلامت گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران در شیراز با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، برگزاری این نمایشگاه در سطح بالا و با رویكرد توریسم سلامت را یك اتفاق مهم برای صنعت گردشگری كشور دانست.
وی گفت: برای اولین بار شاهد برگزاری یك نمایشگاه به دور از اختلاف سلیقه میان متولیان و همكاری بسیار خوب در حوزه صنعت توریسم سلامت هستیم.
حقیقت با بیان اینكه در این نمایشگاه سازمان میراث فرهنگی كشور و بهداشت و درمان دوش به دوش هم به دنبال مدیریت این صنعت مهم و درآمدزا هستند، گفت: نخستین بار است كه وزارت بهداشت در نمایشگاه گردشگری با حضور بیش از ٢٥ بیمارستان به نام شركت می‌كند و انجمن‌ها و كمیته‌های علمی آن در حاشیه نمایشگاه برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌كند.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال برپایی نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت با نگاه به توسعه صنعت توریسم درمانی هستیم، گفت: از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای رسیدن به این مهم استفاده می‌کنیم.
مشاور عالی سلامت گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور با بیان اینكه شرایط جغرافیایی، ارتباط با حاشیه خلیج فارس و داشته‌های فارس به قدری است كه می‌تواند حرف اول را در صنعت توریسم سلامت بزند، گفت: گردشگری سلامت بهترین ارزآوری را برای كشور به دنبال دارد، لذا باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده كرد.
یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با محوریت گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی طی روزهای 21 تا 24 آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پيام

captcha