اجرای طرح «ایرانیار» در مدارس شیراز
کد خبر: 3771002
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

اجرای طرح «ایرانیار» در مدارس شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: طرح «ایرانیار» با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین نوجوانان دانش‌آموز در مدارس شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «ایرانیار» در مدارس شیراز خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ استفاده از كالای ایرانی میان نوجوانان اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح به‌منظور شناخت نسل نوجوان از توانمندی‌های داخلی با همکاری سپاه، آموزش و پرورش و کارخانجات تولیدکننده استان فارس اجرا می‌شود.
دوستدار با بیان اینكه این طرح در سه بخش اجرا می‌شود، گفت:‌ در بخش اول دانش‌آموزان با حضور در كارخانجات و صنایع از نزدیك با توانمندی‌های داخل كشور آشنا می‌شوند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: بخش دوم این طرح مدیران صنایع و كارخانجات استان در مدارس شیراز حضور یافته و در خصوص تولیدات و توانمندی‌های داخلی برای دانش‌آمزوان سخنرانی كرده و به سئوالات آنان نیز پاسخ خواهند داد.
وی ادامه داد: بخش سوم این طرح به برگزاری مسابقات مختلف هنری و ادبی با موضوع «نقش من در پیشرفت كشورم» همراه با مصرف كالای داخلی اختصاص دارد.
دوستدار با بیان اینكه این طرح در راستای فرهنگ‌سازی حمایت از كالای ایرانی میان نسل چهارم انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، گفت: طرح مذكور برای نخستین بار در شیراز و توسط سپاه ناحیه بقیةالله(عج) اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha