ارائه خدمات درمانی رایگان به ساكنان محله بیات شیراز
کد خبر: 3771013
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

ارائه خدمات درمانی رایگان به ساكنان محله بیات شیراز

گروه اجتماعی ـ اعضای بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دکتر فقیهی با مراجعه به محله بیات شیراز، خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه کردند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، امین رادمهر، مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دکتر فقیهی از ارائه خدمات درمانی رایگان در محله بیات شیراز خبر داد و هدف از اجرای این برنامه را خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی و ارتقای سطح سلامت مناطق محروم برشمرد.
وی گفت: تیم‌های اعزامی با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش گروه هدف، خدمات مشاوره‌ای رایگان نیز برای متقاضیان ارائه می‌کنند.
رادمهر، معاینه پزشکی، مشاوره روانشناسی بر اساس دستور کار و ارایه خدمات غربالگری دیابت و فشار خون را از جمله خدمات ارایه شده به اهالی این محله عنوان کرد.
وی بیان كرد: پذیرش رایگان ۳۰ نفر از اهالی، ارجاع چهار مورد به متخصص پوست و ارائه آموزش‌ همگانی در زمینه بهداشت عمومی از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دکتر فقیهی بود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید دکتر فقیهی افزود: در این برنامه تیمی متشکل از پزشک عمومی، پرستار، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس آزمایشگاه برای خدمات‌رسانی رایگان در عرصه سلامت به محله بیات شیراز اعزام شد.
انتهای پیام

captcha