برگزاری دوره آموزش الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی» ویژه کارکنان دولت در کردستان
کد خبر: 3771060
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

برگزاری دوره آموزش الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی» ویژه کارکنان دولت در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دوره الکترونیکی آموزش سبک زندگی با محوریت «حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال»، ویژه کارکنان دولت در استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزش الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی» ویژه کارکنان دولت در کردستان

کامل گلباغی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تشریح اهداف این دوره آموزشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره الکترونیکی «آموزش سبک زندگی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال»، به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در کشور بویژه برای کارکنان دولت برگزار می‌کند.
وی با اشاره به زمان ثبت‌نام در این دوره آموزشی عنوان کرد: ثبت‌نام این دوره الکترونیکی از ۲۶ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۴ آذر‌ماه ادامه دارد.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: این دوره که با عنوان «آموزش سبک زندگی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال» برگزار می‌شود با هدف آموزش حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال، سعی در آموزش و انتقال مفاهیم مربوط به سبک زندگی دینی دارد.
وی ادامه داد: تمامی کارکنان دولت و سایرعلاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند تا ۲۴ آذر‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام و مشاهده محتوای آموزشی اقدام کنند.
گلباغی با بیان این‌که آزمون پایان دوره از ۲۵ آذرماه به‌مدت سه روز از طریق پایگاه اینترنتی مذکور برگزار می‌شود، یادآور شد: از مهم‌ترین مزایای شرکت و قبولی در این دوره بهره‌مندی از هشت ساعت آموزش ضمن خدمت و شرکت در قرعه‌کشی بیش‌از دو هزار جایزه مختص نفرات برگزیده در این آزمون است.
انتهای پیام

captcha