پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3771063
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ ۱۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری به مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند پرداخت شد.

پرداخت ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 18 آذرماه در بازدید از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم ‌ترین اهداف و برنامه‌‌های این نهاد است، گفت: صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند راه‌‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون 14 میلیارد و 617 میلیون تومان تسهیلات قرض‌‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت این استان پرداخت ‌شده، افزود: این مبلغ به چهار هزار و 107 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند واجد شرایط اعطا شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اينکه پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه کارگشایی در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به‌ منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جهت توانمندسازی آنهاست، اضافه کرد: وام‌‌های کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص ازجمله هزینه ‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، بدهکاری‌ های‌مالی و کمک‌ هزینه‌‌های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و توانایی نیازمندان به آنها پرداخت می‌‌شود.
مبشری با بیان اینکه یک هزار و 100 مورد وام قرض الحسنه با اعتبار پنج میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع کمیته امداد در بانک قرض ‌الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده، تصریح کرد: در همین زمینه سه هزار و 220 پرونده دیگر در این بانک در حال آماده ‌سازی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان معرفی ‌شده این نهاد است.
وی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران با کمک‌‌های خود نقش مهمی در تامین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند، از همه افراد نیکوکار دعوت کرد تا با سپرده ‌گذاری در صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یاریگر این نهاد باشند.

captcha