برگزاری «جشن ستارگان قرآن و نماز» ویژه دانش‌آموزان در کردستان
کد خبر: 3771120
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

برگزاری «جشن ستارگان قرآن و نماز» ویژه دانش‌آموزان در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری «جشن ستارگان قرآن و نماز» به منظور تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز و برتر، مسئولان، فرهنگیان، مروجان و فعالان عرصه قرآن و نماز استان خبر داد.

«جشن ستارگان قرآن و نماز» ویژه دانش‌آموزان در استان کردستان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، 19 آذرماه در این نشست برنامه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم را یکی از برنامه خوب و اثرگذار حوزه پرورشی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار کرد: تمرکز برنامه‌های هفته قرآن سال جاری بر حفظ جزء سی باید در اولویت برنامه های هفته قران و عترت باشد.
وی افزود: این هفته فرصت مناسبی است که اقدامات تبلیغی و توجیهی انجام و به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی با مضوعات دینی و قرانی در مدارس برگزار شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با تآکید بر ضرورت توسعه برنامه‌های اقامه نماز در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس، به فضیلت نماز جماعت و اول وقت پرداخت و اعلام کرد: برگزاری نماز جماعت در مدارس در راستای تعمیق تربیت دینی دانش‌آموزان مؤثر است.
وی با اشاره به تاثیر خانواده ها و تلاش معلمان در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان بیان کرد: باید ساز و کار های عملی و زمینه مناسب برای اجرای برنامه های نماز و قرآن در مدارس فراهم شود .
قربانی برگزاری جشن ستارگان مروجین نماز و قرآن را در سطح استان اقدامی نو و خلاقه ذکر کرد و با اشاره به تاثیر تشویقی و ترغیبی این برنامه گفت: با برگزاری این جشن باید از مدیران و معلمان مدارس ، دانش آموزان برتر و ممتاز قرآنی و نماز و کلیه دست‌اندرکاران تجلیل شود.
وی همچنین خواستار عملیاتی شدن برنامه‌های حوزه قرآن، نماز و عترت و همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با ستاد اقامه نماز استان شد و با تاکید بر مستندسازی اقدامات یادآور شد: کلیه اقدامات باید بر اساس تفاهم‌نامه و زمان‌بندی صورت گرفته پیگیری شود.
انتهای پیام

captcha