کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی را در قاب مستند ارائه دهیم
کد خبر: 3771121
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی را در قاب مستند ارائه دهیم

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مأموریت اولیه و ذاتی این است که در حوزۀ فعالیت خود، تحولات و فراز و نشیب‌ها و رشد و توسعه و همچنین چالش‌ها را در چهار دهۀ انقلاب اسلامی به تصویر کشیده و لازم و ضروریست کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی، به‌خصوص در حوزه فرهنگی و هنری را مستندسازی کنیم.

کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی در قاب مستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل صبح امروز، ۱۹ آذرماه در نشست کارگروه فرهنگی و هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دو نوع مأموریت در خصوص برنامه‌های این ستاد در پیش رو داریم؛ مأموریت اولیه و ذاتی و مأموریت اقتضایی و تبعی است.
وی افزود: مأموریت اولیه و ذاتی این است که در حوزۀ فعالیت خود، تحولات و فراز و نشیب‌ها و رشد و توسعه و همچنین چالش‌ها را در چهار دهۀ انقلاب اسلامی به تصویر کشیده و مستندسازی کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: در بحث مأموریت اقتضایی و تبعی، به عنوان کمیتۀ فرهنگی و هنری استان که بقیه دستگاه‌های فرهنگی نیز، در این کمیته ساماندهی می‌شوند باید تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان را در طول چهل سال انقلاب اسلامی مستند کنیم.
وی تاکید کرد: در راستای اهداف و رویکرد‌های ستاد چهلمین سالگرد، لازم و ضروریست کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری بازتاب دهیم.
اسحاقی با اشاره به کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری تصریح کرد: در راستای اهداف و رویکرد‌های ستاد چهلمین سالگرد، لازم و ضروریست که برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در سراسر استان پیش بینی کنیم.
انتهای پیام

captcha