کمک ۳۶۶ میلیون تومانی مردم استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
کد خبر: 3771140
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

کمک ۳۶۶ میلیون تومانی مردم استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

گروه اجتماعی - معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی ۳۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای ساخت منازل مددجویان زلزله‌زده دراستان کرمانشاه کمک کردند.

کمک 366 میلیون تومانی مردم استان مرکزی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد استان از زمان زلزله تاکنون تلاش و رایزنی‌های زیادی با خیران به منظور جمع‌آوری کمک و ساخت منازل مددجویان تحت حمایت انجام داده است، گفت: مردم استان مرکزی 366 میلیون و 900 هزار تومان برای ساخت منازل مددجویان زلزله‌زده دراستان کرمانشاه کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه در کنار این کمک‌های نقدی مصالح ساختمانی نیز ارسال شده است، گفت: مصالح ارسالی شامل انواع سنگ ساختمانی سنگ کف، دیوار، کاشی و سرامیک بوده که طی دو مرحله ارسال شده است.
جلالی ادامه داد: در مرحله اول یک هزار و 35متر مربع سنگ و در مرحله دوم 496 متر مربع ارسال شده که تمامی آن‌ها توسط خیران و نیکوکاران اهداء شده است.
وی اضافه کرد: ارسال 12 تن سیمان، 246 رول ایزوگام و سایر مصالح ساختمانی از دیگر کمک‌های خیران استان به زلزله‌زدگان غرب کشور بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌ها‌ی مردمی کمیته‌امداد استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حامیان، نیکوکاران و خیران ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همراهی و همکاری نیکوکاران که دل در گروه محرومان و نیازمندان دارند به زودی بخش زیادی از مشکلات این عزیزان مرتفع شود.
انتهای پیام

captcha