دومین روز از دوره آموزشی توجیهی «مبین» برگزار شد
کد خبر: 3771162
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

دومین روز از دوره آموزشی توجیهی «مبین» برگزار شد

گروه فرهنگی - دومین روز از دوره آموزشی توجیهی مبین ویژه کارشناسان و رؤسای گروه‌های قرآن و عترت استان‌ها به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

دومین روز از دوره آموزشی توجیهی مبینبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دوره آموزشی ـ توجیهی که با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود روز گذشته، 18 آذرماه در مجتمع اقامتی آفتاب ولایت مشهد میزبان رؤسای گروه‌ها و کارشناسان قرآن و عترت استان‌ها برگزار شد.
در دومین روز از دوره آموزشی توجیهی ابتدا برنامه‌های اداره کل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و در ادامه نیز نقش محوری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهبود امور قرآنی با محوریت پیشبرد امور قرآنی استان طبق ماده 4 منشور و مسئولیت وزارت متبوع در حوزه تبلیغ و ترویج و نیز نقش محوری رؤسای گروه قرآن و عترت در انجام این امور توسط حجت‌الاسلام و المسلمین علی ملانوری تشریح و پس از آن آشنایی با نظام توسعه فرهنگ قرآنی در کشور از سوی محمدمهدی عزیززاده، تبیین و در ادامه معرفی و تبیین برنامه‌های کمیسیون تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور را بیان شد.
پایان ‌بخش برنامه‌های روز دوم این دوره آموزشی ـ توجیهی تبیین نقش اصلی و مؤثر مؤسسات قرآنی و بدنه مردمی برای پیشبرد امور قرآنی در استان‌‌ توسط جناب جعفری تشریح شد.

انتهای پیام

captcha