مشاجره لفظی در بجنورد منجر به قتل شد
کد خبر: 3771163
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

مشاجره لفظی در بجنورد منجر به قتل شد

گروه اجتماعی - رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی خراسان‌شمالی گفت: مشاجره لفظی دو نفر که برای تفریح به خارج از شهر بجنورد رفته بودند، منجر به درگیری و قتل یکی از آنها شد.

مشاجره لفظی در بجنورد منجر به قتل شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ مسعود رستگار، رئیس بخش جنائی پلیس آگاهی استان امروز، 19 آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی مبنی بر کشف جسد در حاشیه یکی از روستاهای بجنورد، ماموران آگاهی و نیروهای آتش نشانی و پزشکی قانونی در محل حضور یافتند.
وی افزود: بخشی از جنازه این مرد که توسط دوستش کشته و دفن شده بود، توسط حیوانات وحشی بیرون کشیده شده بود که در این راستا مساله توسط ماموران از زوایای گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.
رستگار گفت: مشخصات این جسد با مرد 55 ساله ای که چهار روز قبل گم شده بود، مطابقت داشت که به همین منظور دو نفر به عنوان مظنون دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مظنونان بعد از مواجهه با مستندات و ادله به قتل این فرد اعتراف کرد، افزود: که چند روز پیش به همراه مقتول برای تفریح به بیرون شهررفته بود که به دلیل مشاجره لفظی با وی، او را با تبر به قتل رسانده است.
رئیس بخش جنایی پلیس آگاهی استان گفت: قاتل بعد از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام

captcha