بیش از یک میلیارد تومان برای سبد غذایی کودکان نیازمند هرمزگانی هزینه شد
کد خبر: 3771168
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

بیش از یک میلیارد تومان برای سبد غذایی کودکان نیازمند هرمزگانی هزینه شد

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان گفت: یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای ۷۱۸۲ کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.

یک میلیارد و 643 میلیون تومان سبد غذایی کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از سایت خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، احمد پایان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: کمیته امداد استان هرمزگان در این زمینه با توزیع سبد غذایی برای تأمین بخشی از نیاز‌های غذایی کودکان کمتر از شش سال دچار سوءتغذیه، گام برداشته است.
وی با اشاره به همکاری کمیته امداد و مرکز بهداشت شهرستان برای شناسایی کودکان مبتلابه سوء تغذیه یادآوری کرد: یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون برای تهیه سبد غذایی و رفع سوءتغذیه برای ۷۱۸۲ کودک نیازمند استان هرمزگان هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: کودکان دارای سوءتغذیه توسط مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به کمیته امداد استان و شهرستان‌ها معرفی و پس از یک دوره شش‌ماهه درمان و مورد پایش و کنترل مرکز بهداشت قرار می‌گیرند تا در صورت بهبودی کامل از چرخه حمایتی خارج و افراد دیگر جایگزین شوند.

وی در پایان گفت: سرانه پرداختی هر کودک به‌صورت ماهانه ۹۲ هزار تومان است که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد می‌توانند سبد غذایی موردنیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

captcha