خدمت به مردم؛ بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب
کد خبر: 3771210
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
آیت‌الله محمودی گلپایگانی بیان کرد:

خدمت به مردم؛ بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن‌ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین امروز، 19 آذرماه در دیدار با حجت‌الاسلام‌ سیاح، رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در سخنانی گفت: خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر ما تمام کرده است؛ همه باید سعی کنیم به وظایف خود در این نظام به نحو احسن عمل کنیم.
وی سپس خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن‌ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید. این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت‌شان که سبب رضایت الهی نیز می‌شود، گام برداریم.
امام جمعه ورامین با مقایسه اوضاع فعلی کشور با زمان طاغوت و نیز اوضاع کنونی کشورهای همسایه، گفت: ما در بهشت زندگی می‌کنیم، در زمان رضاشاه و پسرش ما سیاست و اقتصاد و هیچ چیز از خود نداشتیم و به‌طور کامل وابسته به کشورهای مستکبر دنیا بودیم.
وی افزود: تمام تصمیمات برای کشور ما توسط آمریکایی‌ها گرفته می‌شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی مستقل هستیم هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد.
در این نشست حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت شهر ورامین نیز حضور داشتند.
ابوفیاض حیدری
انتهای پیام

captcha