پاکستان همچنان به تروریست‌ها پناه می‌دهد
کد خبر: 3771215
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل:

پاکستان همچنان به تروریست‌ها پناه می‌دهد

گروه بین‌الملل ـ سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل اظهار کرد: پاکستان همچنان پناه دادن به تروریست‌ها را ادامه می‌دهد و ایالات متحده نباید حتی یک دلار هم به این کشور بدهد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «دید» افغانستان؛ نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: پاکستان هنوز هم به تروریست‌ها که سربازان آمریکایی را می‌کشند، پناه می‌دهد.

وی افزود: ایالات متحده نیاز ندارد به کشورهایی پول بدهد که مایل به آسیب‌رساندن به آمریکا هستند و ما را از انجام فعالیت‌هایمان متوقف می‌کنند.

 سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: باید دیدگاهی استراتژیک نسبت به شریک‌های خود که می‌توانیم روی آنها حساب کنیم داشته باشیم. ما کورکورانه هزینه می‌دهیم، بدون آن که بدانیم این کار یک اهرم واقعی است. ما تا زمانی که پاکستان از این کار خود دست نکشد، نباید حتی یک دلار هم به آنها بدهیم.

این سخنان هیلی در حالی مطرح می‌شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز پیش از این انتقاداتی را مبنی بر اینکه پاکستان پول‌های آمریکا را می‌گیرد و هیچ کاری انجام نمی‌دهد، مطرح کرده بود.

گفتنی است که هدر نائورت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا قرار است در اواخر سال جاری میلادی به عنوان جایگزین نیکی هیلی، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد معرفی شود.

انتهای پیام

captcha