درخشش عکاس اصفهانی در جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه
کد خبر: 3771261
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

درخشش عکاس اصفهانی در جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه

گروه فرهنگی- یک عکاس اصفهانی موفق به کسب مدال نقره از جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه در بخش «سلام کردن و انرژی دادن» شد.

درخشش عکاس اصفهانی در جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، احسان جزینی، عکاس اصفهانی به تازگی مدال نقره جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه را کسب کرده و هنوز نیز خود را عکاسی می‌داند که علاقه‌مند به کسب تجارب جدید است.
این هنرمند عکاس با ارائه هشت قطعه عکس به دوازدهمین دوره از جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه در دو بخش «مذهب در جهان» و بخش «سلام کردن و انرژی دادن» توانست مدال نقره sille را از این جشنواره به دست آورد.
جزینی در خصوص عکس‌هایش گفت: عکس‌هایی که به این جشنواره ارسال کردم، هم سیاه و سفید و هم رنگی بودند. از میان هشت عکس، دو عکس رنگی در بخش سلام کردن و دو عکس سیاه و سفید در بخش مذهب پذیرفته شد و در مجموع ۴ قطعه از عکس‌های من پذیرفته شدند که چون بیشترین تعداد عکس پذیرفته را داشتم و یکی از عکس‌هایم در بخش سلام کردن مدال نقره را به دست آورد، از طرف فدراسیون جهانی عکاسی(فیاپ) در این دوره از جشنواره به عنوان بهترین عکاس شناخته شدم.
وی با اشاره به اینکه بخش «سلام کردن» جشنواره به دلیل اهمیت سلام کردن بوده و از سخنان مولانا الهام گرفته شده است، افزود: عکسی که از من در بخش سلام کردن و انرژی دادن مدال نقره گرفت، عکس اعضای تیم سپاهان بود که جلوی تماشاچیان ایستاده‌اند و به ابراز احساسات آنها پاسخ مثبت می‌دهند، من برای این عکس علاوه بر مدال نقره، ربان افتخار فیاپ را نیز به عنوان بهترین عکاس به دست آوردم.
این عکاس هنرمند در خصوص جشنواره فرهنگ و گردشگردی قونیه 2018 گفت: این جشنواره بیست روز پیش و به بهانه بزرگداشت مولانا در قونیه برگزار شد و اکنون همزمان با این بزرگداشت، نمایشگاه آثار این جشنواره نیز در این شهر دایر می‌باشد و عکس‌های من نیز در نمایشگاه این جشنواره در قونیه چاپ و برای عموم به نمایش گذاشته شده است.
بر اساس این گزارش، در دوازدهمین دوره از جشنواره فرهنگ و گردشگری قونیه 2018 بیش از ۴۸۰۰ عکس از سراسر دنیا ارسال شده بود که از میان این عکس‌ها، احسان جزینی موفق به دریافت مدال نقره شد.
انتهای پیام

captcha