انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است
کد خبر: 3771267
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است

گروه اجتماعی ـ سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است، گفت: مردم در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها و روزهای سخت پشت نظام بوده اند و از انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.

انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است

به گزارش ایکنا از گیلان، علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت امروز، 19 آذرماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب ممتاز در دنیا است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حمایت همه جانبه مردم به پیروزی رسید.

وی افزود: مردم در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها و روزهای سخت پشت نظام بوده اند و از انقلاب اسلامی حمایت کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم در هیچ شرایطی انقلاب اسلامی را تنها نگذاشته اند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم با هر طرز فکری برای دفاع از کشور و آرمان های انقلاب به میدان آمدند.

سرپرست شهرداری رشت ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس نیز مردم در تمامی فراز و نشیب ها کنار انقلاب بوده و ثابت کردند هیچگاه انقلاب اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری رشت برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شهرداری مانند سال های گذشته برای تبیین اهداف و آرمان های انقلاب پای کار خواهد بود و مسئولیت سازمان های زیرمجموعه شهرداری مانند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تعریف شده است.

بهارمست با اشاره به احتمال وقوع بارش برف و باران در ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: جلسات ستاد بحران شهرداری در طول سال به صورت مداوم برگزار می شود و تمام تلاش مجموعه شهرداری این است در صورت احتمال بارش برف نیز مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جلوه و شکوه بیشتری برگزار شود.

علی مقصودی، معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز گفت: المان ویژه و خاص که نمایانگر مفهوم انقلاب اسلامی است باید در رشت و گیلان جانمایی شود.

وی به نقش مهم رسانه ها به ویژه رسانه ملی در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رسانه ها در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

علیرضا حسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در ادامه، با اشاره به برنامه های سازمان متبوع خود در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مانند سال های گذشته برنامه های متعددی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به فرارسیدن 12 دی، روز رشت، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز رشت تحت عنوان «روز رشت در چله انقلاب» نامگذاری خواهد شد.

این مسئول فرهنگی همچنین از اجرای هفت برنامه مشارکتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد و گفت: برنامه های مشارکتی دیگری نیز با سایر دستگاه های اجرایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی برای پاکبانان همزمان با ایام فاطمیه(س)، اجرای نمایش خیابانی با موضوع انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس چهل اثر برگزیده با محوریت انقلاب، برگزاری جشنواره نقاشی برای کودکان، نشست تخصصی با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، اختتامیه دومین المپیاد ورزشی محلات و... را از دیگر برنامه های این سازمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حسنی یادآور شد: برای نهادینه شدن نام پیاده راه فرهنگی، تابلویی تحت عنوان «پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب» اندیشیده و جانمایی شود.

فاطمه قدیمی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز، با بیان اینکه کارگروه تولید محتوا برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شود، اظهار کرد: می توان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول چهل سال از طریق گراف ها، طرح های گرافیگی و استندهای سطح شهر به سمع و نظر مردم رساند.

وی 22 بهمن را یک روز ملی دانست و بیان کرد: حتی برخی از افراد که در بسیاری از عرصه های مختلف فعال نیستند، در 22 بهمن مشارکت و حضور ویژه ای خواهند داشت، زیرا انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی و برآمده از خواست و اراده مردم می دانند.

انتهای پیام

captcha