لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر
کد خبر: 3771290
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر، گفت: باید از ظرفیت‌های مردم و خصوصا جوانان علاقمند و باانگیزه در برگزاری برنامه‌های پیروزی انقلاب بهره‌مند شویم.

لزوم بهره گیری از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر

به گزارش ایکنا از گیلان، میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان رشت امروز در اولین جلسه ستاد هماهنگی و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان رشت که باحضور حجت الاسلام اشجری در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، امسال با سنوات گذشته متفاوت و متمایز است از اینرو که سلطه جهانی همواره با اجرای توطئه‌های متعدد و زنجیره تهدیدات در تلاش بوده تا شاهد برگزاری چهلمین جشن پیروزی انقلاب نباشیم لذا مردم و مسئولین با عزم ملی در تلاشند تا شاهد باشکوه‌ترین جشن پیروزی انقلاب باشیم.

وی افزود: در شرایط فعلی که با توطئه‌های خارجی و مشکلات داخلی مواجه هستیم، مردم ما دچار زحمت‌ها و دردسرهایی شده‌اند. در این راستا مخالفین امیدوار بودند که مردم تحت تاثیر مشکلات معیشتی حضور کمرنگی داشته باشند که این خود انگیزه بسیار مهمی است تا همه در کنار هم با حضور حماسی‌تر در برنامه‌ها و راهپیمایی نشان دهیم که بر آرمان‌های انقلاب و توصیه‌های امام و خون شهدا پایبندیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری جشن‌های دهه فجر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: همه اعضای ستاد باید حضور فعالی داشته باشند و تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گیرند.

مومنی‌زاده، با بیان اینکه ستاد شهرستانی تشکیل شده و فعالیت خود را براساس برنامه‌های پیروزی انقلاب تدوین می‌کند، تصریح کرد: ستادهای تابعه به مسئولیت بخشداران تشکیل شود، ادارات و نهادهای شهرستان موظف به همکاری هستند، برنامه‌های اجرایی باید منطبق با ابلاغیه وزارت کشور و شورای راهبردی استان باشد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های مردم و خصوصا جوانان علاقمند و باانگیزه در برگزاری برنامه‌های پیروزی انقلاب بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه نیازمند حضور پررنگ اصناف و بازاریان در جشن‌ پیروزی انقلاب هستیم، گفت: در سال‌های قبل انقلاب، در جریان انقلاب و دفاع مقدس همواره شاهد هدایت‌های خودجوش بازاریان بوده‌ایم و فعالانه حضور داشته‌اند، بر این اساس انتظار داریم در تبلیغات محیطی هم پیشرو و فعال باشند.

مومنی‌زاده با بیان اینکه در ایان پیروزی انقلاب برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی تاثیر بسیاری در ایجاد نشاط اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی سنگین و موثر با شتاب بیشتری پیگیری و اجرا شود تا همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مردم تقدیم گردد.

انتهای پیام

captcha