مرحله سراسری سی و هفتمین مسابقات قرآن نداجا برپا شد
کد خبر: 3771301
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

مرحله سراسری سی و هفتمین مسابقات قرآن نداجا برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله سراسری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن نیروی دریایی ارتش، 18 آذرماه در مشهد مقدس برگزار شد.

ناوسروان جاسم مطور، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور با حضور 102 نفر از کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ امام خمینی(ره) نوشهر و دانش‌آموزان مراکز آموزشی نداجا به مدت یک روز، 18 آذرماه در مشهد مقدس برپا شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت و ترتیل، حفظ کل و حفظ 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و اذان و مفاهیم سطح یک (زیر دیپلم) و سطح دو (فوق دیپلم و بالاتر)، با قضاوت داوران بین‌المللی و همچنین پیش‌کسوتانی از نیروی دریایی ارتش چون جواد پناهی، رضا عابدین، رضا جاویدی و حمید هروی برگزار شد.
مطور با اشاره به اینکه رقابت متسابقان نزدیک به هم انجام شد، اظهار کرد: همچنین آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، صبح امروز، 19 آذرماه با حضور امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نداجا و دیگر مسئولان کشوری و لشکری طی مراسمی در رواق دارالهدایه آستان قدس رضوی برپا شد.
یادآور می‌شود، برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن آجا که دی‌ماه به میزبانی نیروی زمینی در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha