بهبود کیفیت نظام آموزشی در حل مشکلات کشور تاثیرگذار است
کد خبر: 3771326
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

بهبود کیفیت نظام آموزشی در حل مشکلات کشور تاثیرگذار است

گروه فرهنگی- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با تاکید بر اینکه هیچ کشوری بدون مسئله و مشکل نیست، گفت: آن‌چه کشورها را از یکدیگر متمایز می‌کند، توانایی مدیران مجموعه برای حل پایدار مشکلات بوده و تقویت و بهبود کیفیت نظام آموزشی در حل مشکلات کشور است.

بهبود کیفیت نظام آموزشی در حل مشکلات کشور تاثیرگذار است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور، عصر امروز، 19 آذر ماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به اینکه نرخ باسوادی در کشور 2.85 درصد رشد کرده است، افزود: اگر عملکرد سازمان با گذشته و طی سالهای 85 تا 90 مقایسه شود، رشد باسوادی 14 برابر مدت مشابه 5 سال گذشته بوده است.
وی ادامه داد: طی سالهای91 تا 95 حدود 3 برابر میزان رشد باسوادی در کشور بوده و قبل از سالهای 91 حدود 400 هزار نفر به تعداد بی‌سوادان کشور اضافه شده بودند که طی سالهای 91 تا 95 حدود 1 میلیون و 480 هزار نفر از جمعیت بی‌سوادان در کشور کاهش یافت.
با قرزاده با اشاره به تلفیق مهارت‌های خواندن و نوشتن با مهارت‌های ICT خاطرنشان کرد: این روش یکی از روش‌های نو است که انجام شده و طی یک سال گذشته در 5 شاخص وزارت ICT در 3 شاخص رتبه اول را در کشور داشته و در بین سازمانها نیز در رتبه 11 قرار گرفته‌ایم.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با تاکید بر اینکه هیچ کشوری بدون مساله و مشکل نیست، تصریح کرد: آنچه کشورها را از یکدیگر متمایز می‌کند، توانایی مدیران مجموعه برای حل پایدار مشکلات بوده و تقویت و بهبود کیفیت نظام آموزشی در حل مشکلات کشور بسیار تاثیرگذار است.
انتهای پیام

captcha