۲۵ مربی قرآن از کهگیلویه و بویراحمد به قم اعزام می‌شوند
کد خبر: 3771338
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

۲۵ مربی قرآن از کهگیلویه و بویراحمد به قم اعزام می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امورقرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 25 نفر مربی قرآن هفته آخر آذر به قم خبر داد.

اعزام 25 نفرمربی قرآن به قم

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 25 نفرمربی قرآنی خانم و آقا 18 سال به بالا به مدت یک هفته، روزهای پایانی آذر به قم اعزام می‌شوند.
وی افزود: کسانی که در آزمون مقدماتی روخوانی و روانخوانی و همچنین در آزمون نهایی مرکز تخصصی حفظ قرآن قم نیز قبول شدند، اعزام خواهند شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پایان مدرک معتبر مربی گری روخوانی و روانخوانی اعطا می شود.
نمازی در ادامه بیانات خویش از برگزاری نشست هماهنگی، توجیهی و تشریحی طرح ملی بشارت 1452 خبر داد وبیان کرد: این نشست امروز،20 آذرماه با حضور نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن آموزش‌های برنامه و بودجه استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان بعد از ثبت نام باید در فصل تابستان سوره «ناس» تا سوره «زلزال»، در فصل پاییز سوره «طارق» تا «بینه» و در فصل زمستان سوره نباء تا «بروج» را حفظ کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حفظ جز 30 قرآن کریم دروازه و باب تشرف به حفظ قرآن شناخته می‌ شود، عنوان کرد: این طرح ملی از اهمیت به سزایی برخوردار است.
نمازی عنوان کرد: در ویژه برنامه زنده بشارت 1452 که همه روزه از ساعت 18 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می ‌رود، قرعه ‌کشی روزانه صورت می ‌گیرد و3 هدیه یک میلیون ریالی به شرکت ‌کنندگان اهدا می ‌شود.
انتهای پیام

captcha