درخشش کارکنان شرکت نفت گچساران در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3771455
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

درخشش کارکنان شرکت نفت گچساران در مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هفت نفر از کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت این شهرستان رتبه‌های برتر هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن حراست‌های کشور را کسب کردند.

درخشش کارکنان شرکت نفت گچساران در مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا جهانی، رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شب گذشته، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهدی شعبانی در رشته ترتیل رتبه اول، مریم جعفری رتبه نخست در حفظ 10 جزء قرآن، مرضیه دل افکار رتبه سوم حفظ 20 جزء قرآن و سیده اکرم خادمی نیز در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم به مقام سوم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه روح‌الله وفایی‌نژاد، سعید شیرزاد و فاطمه کشاورز نیز به‌عنوان نفرات پنجم تا هفتم این مسابقات معرفی شده‌اند، افزود: برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات قرآن جامعه اطلاعاتی کشور راه می‌یابند.
رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: هشتمین دوره رقابت‎های سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کشور و خانواده ‎آنان در یک فرآیند یک ساله برگزار و پس از آن در قم از برندگان این مسابقات تجلیل شد.
جهانی با بیان اینکه این مسابقات در 13 رشته از جمله حفظ ، قرائت، ترتیل، تحقیق و تقلیدی، تواشیح، همخوانی و دعاخوانی برگزار شد، تصریح کرد: در این رقابت‌ها بیش از 300 شرکت‌کننده زن و مرد شاغل در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی یادآور شد: گروه اعزامی از اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچسارن شامل 7 نفر بود.
انتهای پیام

captcha